stressa dig tills dagen du går under

Just nu ligger jag och kikar på pll, har börjat med de igen för alla säger att de börjar bli så spännande. Robin och Mattias drog nyss, skönt var väl de. Så nu tänkte jag typ lägga mig. är grinig typ varje dag, haha.. vet fan inte vad som hänt med mig, men grinig är jag, eller ja, blir jag. Lätt.
Idag var vi och åkte slalom, jag och Ellen. de var fint väder men klent om snö.
 
Imorgon är de skola, känns värdelöst. Men de känns lika värdelöst att ligga hemma och inte göra nåt alls. Så in i helvetes jävla sjukt tagg för sommaren!!!!! de är ju iallafall inte allt för lång tid kvar.. men fan känns som en evighet.
Fyller ju iallafall år om prick 40 dagar, så de känns ju bra.
peace out
 
Länge leve vi - Ison & Fille / grymt bra 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0