helt okej

tjo bröder
helgen blev riktigt bra trots allt. jag och Ronja drog på lite äventyr i fredags, myste lördag sen drog jag till backen idag med Ellen och Fanny och sen eftermiddan drog vi till Ellen och tog de lugnt. så de e ju faktiskt helt okej.
Har känt mig lite dålig hela veckan och jag är osäker om de är påväg att bli bättre eller inte, har mest varit snorig, haft ont i halsen och nån dag har jag haft extreeem huvudvärk. Men jag lever ju så de är ju bra iallafall. men mår jag inte bra imorgon stannar jag nog hemma och vilar upp mig så jag inte är sjuk på onsdag när de är friluftsdag, de vill jag ju faktiskt inte missa.
Nu tänker jag lägga mig ner och kika på världens bästa film  ♥♥♥♥♥
 
Follow me On Tumblr http://slacnky.tumblr.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0