happy life

hola amigos
käkat nyss och de var hur jävla gott som helst. Så till en uppenbarelse var de ju potatis, bakpotatis. Och kött. aja , iallafall, idag har jag gott i skolan, sedan stannade jag på läxhjälp och gjorde matteläxan. Efter som jag är sämst på att komma ihåg att göra läxor och så så drog jag dit och fick den gjord. skönt var väl de.
Nu tänkte jag (kanske) dammsuga. Sedan ska jag till Icean bajsan och sova där.
Imorgon slutar jag vid lunch, kult. men skulle inte gjort mig nåt om jag gick till två som vanligt för jag har ändå inget att göra...
 
här är ännu en bild från gårdagen, som jag snott av http://nmattsson.blogg.se/
 
jag är den färgglada muslimen till höger
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0