när allt vi trodde på har brunnit ner

ännu en dag har jag tagit mig igenom och om nån minut från att jag skriver dehär så påbörjas en ny dag.
I can do this. haha
 
Har till ovanligheten pluggat till ett spanska prov. känns helt okej, jag bryr mig ärligt inte så mycket. Bry mig mest om matematik och idrott. Jag borde verkligen försöka sova men de går ju inte. Har tvingat mig till sömns hela veckan, och de suger. Önskar nästan att jag hade något mer att skriva, något annat än de jag redan skrivit men tro mig de har jag inte, mitt liv är livlöst. Kan man säga så?
 
 
bilden är gammal , men tycker de är så tråkigt att göra inlägg utan bilder så tar nån från arkivet som jag tycker se kul ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0