kult

Helgen har varit, tvärtom vad jag trodde den skulle bli. Alltså blev den ganska så bra. Ellen sov hos mig i fredags och igår drog jag och Isac upp till Blomman i sösjö och sov hos henne. Vi kikade film, prata och jag somna cirka tolv men blev väckt typ tusen gånger av dom andra som inte alls var trött. Vaknade helt okej tidigt och käkade frukost, sedan tog vi de bara lugnt och vid tolv åkte jag hem. Tränade när jag kom hem och sen börja jag plötsligt må skit... Knasigt, men de gick över rätt fort. vilket betyder att nu mår jag bra igen. Duschade, sen drog jag på affären och nu är jag hemma igen. Väntar på att Mattias ska komma. sen tänket jag käka middag, typ snart, ska skynda på mina föräldrar för jag är riktigt jävla hungrig. Hemma gjord pizza<33333 Sen tänkte jag nog dra ut ett tag i fin vädret.
 
Tippar på att Ellen sover här ikväll. lär ju spela sims , kuuuul
hejdååå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0