jahaaaa

Idag har varit lite mer farofyllt än dom senaste dagarna. Har vart med Ellen och Wilma, sprungit, powerwalkat med Femke och Ellen.. eeeh aa typ de. För mig, skönt. och galet bra att jag känner mig helt okej trött, så nu slipper jag antagligen tvinga mig själv till att somna.
 
Imorgon är de fredag, slutar vid lunch och sen sätter jag inte min fot på skolan förrens tisdag morgon, eftersom de är såkallad "studiedag" på måndag så alla elever på bräcke skola är ledig. Eller har jag kanske redan berättat de? hehe. Iallafall, inga större planer för helgen, inte så jäkla konstigt eftersom jag inte får göra så mycket. Tänker sova länge, va uppe sent och möjligt kika film. knapert om roligheter men vafaaaan vad gör man
 
30 dagar tills jag fyller år, TO REMEMBER!!!!
ligger och lyssnar på passenger nu, va as längesen. nästan glömt hur jävla bra de är. känns lite som förut
 
Let her go
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0