break my stride

Vid lunch idag kom en kille och föreläste på skolan, de va så jävla bra och intressant! Han hade rott över atlanten, de var faktiskt helt sjuk att lyssna på, de höll på i två timmar och jag var inte uttråkad en sekund. Bästa föreläsningen jag någonsin varit på!
Va med Wilma och Ellen efter skolan, sen efter middagen drog jag iväg och träna med Ronja. Kom hem vid 9 och nu skypear jag, kul. Ska kika på ny serie, spännande. haha
Imorgon ska vi till stan på öppethus på olika skolor, typ tråkigt men ändå kul att slippa skolarbete, så varför klaga? skriver bara massa ointressant, inte för att jag brukar skriva om nåt annat haha.
Men godnatt!
 
 
Och grattis världens bästaste mosis me loveu <3
typ exakt ett år sen bilden togs
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0